Definíció, kulcsszavak, lényegi elemek

Az online kommunikáció esetében megvalósul a valódi interaktivitás. A tömegkommunikációval ellentétben, ahol egy kiterjedt közönség alkotja a befogadók táborát, az online kommunikáció esetében kisebb célcsoportokat vagy személyeket is el lehet érni, pl. elektronikus hírlevéllel.

Az on-line kommunikáció hordozójaként megjelenő weboldalak típusai:

- „Legyen nekünk is weboldalunk!” Ezeket a honlapokat általában a vállalat belső munkatársai vagy laikusok készítik.

- Marketing, tudatos PR-website: Ezeket a honlapokat a vállalat arculatának megfelelően alakították ki.

- Interaktív, ügyfél- és szolgáltatásközpontú weboldal: Az ilyen jellegű honlapokat már a vállalati PR-stratégiába megfelelően integrálták.

- E-business célra létrehozott weboldal: Általában egy már létező interaktív honlap mellékágaként hozzák létre.

- Komplex multimédiás szolgáltatás: Általában az e-business és a szórakoztatóipar területén alkalmazzák. Jellegzetessége, hogy a terméket ki lehet próbálni (pl. bele lehet hallgatni egy CD-be).

PR az interneten

Mint ahogyan azt már korábban is említettem, egy vállalat életében elengedhetetlen, hogy jó kapcsolatot alakítson ki környezetével, ügyfeleivel. Ehhez a legmegfelelőbb út a bizalom kiépítése, a hírnév ápolása, amiért a public relations a felelős.



 

Hirdetés

Körömszalon - a minőség
Műköröm step by step - leírások
Köröm minták - francia köröm
Műköröm - a Körmös Portál
Manikűr - hagyományos
Spange - feszítőszálas spange
Vállalkozási ismeretek - tananyag
Műkörmös ismeretek - tananyag

Körmös Honlapok

Bagaméri Izabella
Domokos Tímea
zsigmond jánosné
Aradi Katalin
Sőrésné Kádas Erika
Buzási Beáta
Szlezák Petra Alexa
Hajas Ildikó
Műkörmösök további honlapjai
Műkörmös könyvtárak
Műkörmösök képei
Műkörmös termékcsoportok
Műkörmös alapanyagok

Műkörmös honlapok - Műkörmös könyvtárak - Műkörmös képek - Körmös termékcsportok - Nail products - Tartalomjegyzék