Definíció, kulcsszavak, lényegi elemek

Az online kommunikáció esetében megvalósul a valódi interaktivitás. A tömegkommunikációval ellentétben, ahol egy kiterjedt közönség alkotja a befogadók táborát, az online kommunikáció esetében kisebb célcsoportokat vagy személyeket is el lehet érni, pl. elektronikus hírlevéllel.

Az on-line kommunikáció hordozójaként megjelenő weboldalak típusai:

- „Legyen nekünk is weboldalunk!” Ezeket a honlapokat általában a vállalat belső munkatársai vagy laikusok készítik.

- Marketing, tudatos PR-website: Ezeket a honlapokat a vállalat arculatának megfelelően alakították ki.

- Interaktív, ügyfél- és szolgáltatásközpontú weboldal: Az ilyen jellegű honlapokat már a vállalati PR-stratégiába megfelelően integrálták.

- E-business célra létrehozott weboldal: Általában egy már létező interaktív honlap mellékágaként hozzák létre.

- Komplex multimédiás szolgáltatás: Általában az e-business és a szórakoztatóipar területén alkalmazzák. Jellegzetessége, hogy a terméket ki lehet próbálni (pl. bele lehet hallgatni egy CD-be).

PR az interneten

Mint ahogyan azt már korábban is említettem, egy vállalat életében elengedhetetlen, hogy jó kapcsolatot alakítson ki környezetével, ügyfeleivel. Ehhez a legmegfelelőbb út a bizalom kiépítése, a hírnév ápolása, amiért a public relations a felelős.



 

Hirdetés

Pedikűr - videók
Francia köröm - StepbyStep
Műköröm áruház - BrillBird
Lakkzselé - mukorom.tv
Manikűr - hagyományos
Műkörömépítés - szolgáltató ajánló
Vállalkozási ismeretek - tananyag
Műkörmös ismeretek - tananyag

Körmös Honlapok

Farkas Adrienn (TrendySalon)
Molnár Szilvia
Lady-lak szépségszalon
Perényi Krisztina Górenné
Kalapos Alexandra
Lukács Orsolya
Bukor Mirandella
Kristyán Edit
Műkörmösök további honlapjai
Műkörmös könyvtárak
Műkörmösök képei
Műkörmös termékcsoportok
Műkörmös alapanyagok

Műkörmös honlapok - Műkörmös könyvtárak - Műkörmös képek - Körmös termékcsportok - Nail products - Tartalomjegyzék