Bizonyára mindenki találkozott olyan honlapokkal, amelyeket nem volt érdemes felkeresni, mert nem nyújtott többet egy szórólapnál. Nem elég, hogy a vállalatok felismerjék, hogy fontos megjelenni a világhálón, oda kell figyelniük arra is, hogy kihasználják az Internet lényegét, az interaktivitást és a kétoldalú kommunikációt. Ennek alapján funkciójuk szerint a következő honlapokat különböztetjük meg:

- „Legyen nekünk is weboldalunk!” Ezeket a honlapokat általában a vállalat belső munkatársai vagy laikusok készítik, és a vállalati logón, alapinformációkon és e-mail címeken kívül nem tartalmaz mást. Funkció nélküli, ritkán frissített weboldalak ezek.

- Marketing, tudatos PR-website: Ezeket a honlapokat a vállalat arculatának megfelelően alakították ki, céljuk, hogy a potenciális ügyfelekben pozitív képet alakítsanak ki a cégről. Itt azonban a kommunikáció még egyoldalú, a website még nem interaktív.

- Interaktív, ügyfél- és szolgáltatásközpontú weboldal: Az ilyen jellegű honlapokat már a vállalati PR-stratégiába megfelelően integrálták, és fő célja a kapcsolattartás. Itt már megvalósul az interaktivitás.

- E-business célra létrehozott weboldal:
Általában egy már létező interaktív honlap mellékágaként hozzák létre, ahol a megrendelések, kifizetések továbbítása folyik.

- Komplex multimédiás szolgáltatás:
Általában az e-business és a szórakoztatóipar területén alkalmazzák. Jellegzetessége, hogy a terméket ki lehet próbálni (pl. bele lehet hallgatni egy CD-be).

Körmös Honlapok

Tóth Edit Miskolc
Kovács Barbara
Szűcs Era
Lantos Borbála
Palatin Tímea
Gráfelné Figura Orsolya
Horváth Diána Éva
Nagy Viktória
Műkörmösök további honlapjai
Műkörmös könyvtárak
Műkörmösök képei
Műkörmös termékcsoportok
Műkörmös alapanyagok

Hirdetés

Műkörmös honlapok - Műkörmös könyvtárak - Műkörmös képek - Körmös termékcsportok - Nail products - Tartalomjegyzék