Összefoglalás

Az on-line kommunikáció esetében megvalósul az interaktivitás, ami a felhasználó azon lehetőségét jelenti, hogy a megadott opciótól, illetve menütől függetlenül egy adott program lefutását befolyásolhassa, egyénileg irányíthassa, és egy kétoldali, váltakozó kommunikáción belül maga is küldhessen vissza kommunikációs jeleket.”  Az online kommunikáció interaktív modelljét many-to-many modellnek is nevezik. Jellemzője, hogy a tömegkommunikáció modelljével ellentétben itt felcserélhető a kibocsátó és befogadó személye, és megvalósul az üzenetek váltakozó vagy kétirányú cseréje. A tömegkommunikációval ellentétben, ahol egy kiterjedt közönség alkotja a befogadók táborát, az online kommunikáció esetében kisebb célcsoportokat vagy személyeket is el lehet érni, pl. elektronikus hírlevéllel.

A web-oldalra kerülő információk
•    a cég neve
•    a cég logója
•    küldetés meghatározás – vállalati misszió
•    információk és termékek címszavai, ahonnan csatolás vezet az adott termékhez
•    árengedmények
•    újdonságok
•    az elnök üzenete – bemutatja a vállalat igazi arculatát és személyesebbé, közvetlenebbé teszi a kapcsolatot
•    sajtóközlemények
•    értékesítési anyagok
•    katalógusok
•    regisztrációs űrlap – ez a kapcsolat kiépítését szolgálja, de minél kevesebb adatok kell kérni
•    vásárlói vélemények
•    állásajánlatok
•    csatolások más web-helyekhez
•    jutalom- és kedvezményszelvények
•    szórakoztató lehetőségek: játék, keresztrejtvény, viccek
•    „a nap tippje”
•    térkép – megmutatja, hogy hol található a vállalat, segít a tájékozódásban
•    a legutóbbi frissítés kelte – így az érdeklődő tudni fogja, hogy történt-e valami változás előző látogatása óta
•    copyright adatok – a szerzői jog védelméhez elengedhetetlen

Természetesen a tartalom megtervezése mellett gondot kell fordítani a formai megjelenésre is. Az oldalak színvilága meg kell, hogy egyezzen a nyomtatott eszközökön használt színekkel, formákkal, hiszen az arculatnak egységesnek kell lennie.

 

Hirdetés

Műszempillák - LuXLash
Műkörmök - műkörmösök alkotásai
Műkörmös játékok - Nyerj!
Műkörömépítés - szolgáltató ajánló
Köröm minták - francia köröm
Körömszalon - a minőség
Vállalkozási ismeretek - tananyag
Műkörmös ismeretek - tananyag

Körmös Honlapok

Vékony Magdolna
Szőllősi Erzsébet
Pelcz Enikő
Édes Andrea
Pethő Mariann
bezdan martin krisztina
Banyáriné Fehér Hajnalka
Szűcs Zsuzsanna
Műkörmösök további honlapjai
Műkörmös könyvtárak
Műkörmösök képei
Műkörmös termékcsoportok
Műkörmös alapanyagok

Műkörmös honlapok - Műkörmös könyvtárak - Műkörmös képek - Körmös termékcsportok - Nail products - Tartalomjegyzék