Mint ahogyan azt már korábban is említettük, egy vállalat életében elengedhetetlen, hogy jó kapcsolatot alakítson ki környezetével, ügyfeleivel. Ehhez a legmegfelelőbb út a bizalom kiépítése, a hírnév ápolása, amiért a public relations a felelős.

Napjainkban rengeteg visszaélés történik különféle iratokkal, csalásról, sikkasztásról, fantomcégekről és a világhálón elkövetett bűnözésről hallhatunk szinte nap mint nap. Nem csoda tehát, hogy az emberek egy része bizalmatlan az internettel szemben, és ez természetesen érinti az ott jelenlévő vállalatokat is. Ahhoz, hogy az emberek merjenek online vásárolni, a vállalatnak törekednie kell jó hírnévre, csak így fognak megbízni benne a vevők.

Persze egy rossz hírnevű cégnek az interneten sem lesz jobb a megítélése, éppen ezért törekedni kell arra, hogy a hagyományos public relations módszereivel és eszközeivel már azelőtt kialakítsák a bizalmas kapcsolatot, a kedvező arculatot, mielőtt még megjelennek az Interneten. Az online PR-stratégia szerves részét kell hogy képezze a hagyományos PR-stratégiának, csak így lehet az egész PR-tevékenység sikeres.

Körmös Honlapok

Sándor Judit
Palánkai Viktória
Bélteczky Zsófia
Klinkó Anett
Gabrielli Viktória
Olasz Barbara
Váczi Anett
Czakó Gabriella
Műkörmösök további honlapjai
Műkörmös könyvtárak
Műkörmösök képei
Műkörmös termékcsoportok
Műkörmös alapanyagok

Hirdetés

Műkörmös honlapok - Műkörmös könyvtárak - Műkörmös képek - Körmös termékcsportok - Nail products - Tartalomjegyzék