Az online PR előnyei a hagyományos PR-rel szemben

Az Internet megjelenése azonban lehetővé teszi, hogy a PR munkatársak közvetlenül a közönséghez szólhassanak.

Az online public relations esetében értelmét vesztik a hagyományos lapzárták. Amint a sajtóközlemény eljut a média munkatársaihoz, nyomban megjelenhet az Interneten. Figyelni kell azonban arra, hogy a sajtó munkatársai egy időben kapják meg a sajtóközleményeket, máskülönben megromolhat az addig kialakított jó viszony.

A public relations olyan eszközökkel tudja elérni a vállalat és a közönség közötti bizalom kialakítását, ápolását, ahogyan a reklám nem. Manapság bombáznak bennünket hirdetésekkel, nem tudunk úgy végignézni egy televízió műsort, hogy ne szakítanák meg rendszeresen „kereskedelmi percek” miatt. Hasonló a helyzet a rádió esetében is, sőt már az utcán sem mehetünk végig anélkül, hogy ne szólítana meg bennünket egy-egy óriásplakát.

A reklám az Internet üzleti szolgáltatói fórumokon szigorúan tilos, míg a public relations itt is nyugodtan tevékenykedhet. Egy jól megírt sokkal többet használhat, mint egy méregdrága reklám.

 

Hirdetés

Műkörömépítés - szolgáltató ajánló
Körömszalon - a minőség
Műszempillák - LuXLash
Műköröm díszítés - videó ajánló
Műköröm áruház - BrillBird
Műkörömépítő tanfolyam - neked
Vállalkozási ismeretek - tananyag
Műkörmös ismeretek - tananyag

Körmös Honlapok

Bozsóki Györgyi
Csajszibarack
Balla Mária
Kötelesné Hornyák Tünde
Deák Andrea
Giczey Beatrix
Tari Magdolna
Hámori Vivien
Műkörmösök további honlapjai
Műkörmös könyvtárak
Műkörmösök képei
Műkörmös termékcsoportok
Műkörmös alapanyagok

Műkörmös honlapok - Műkörmös könyvtárak - Műkörmös képek - Körmös termékcsportok - Nail products - Tartalomjegyzék