Az online PR előnyei a hagyományos PR-rel szemben

Az Internet megjelenése azonban lehetővé teszi, hogy a PR munkatársak közvetlenül a közönséghez szólhassanak.

Az online public relations esetében értelmét vesztik a hagyományos lapzárták. Amint a sajtóközlemény eljut a média munkatársaihoz, nyomban megjelenhet az Interneten. Figyelni kell azonban arra, hogy a sajtó munkatársai egy időben kapják meg a sajtóközleményeket, máskülönben megromolhat az addig kialakított jó viszony.

A public relations olyan eszközökkel tudja elérni a vállalat és a közönség közötti bizalom kialakítását, ápolását, ahogyan a reklám nem. Manapság bombáznak bennünket hirdetésekkel, nem tudunk úgy végignézni egy televízió műsort, hogy ne szakítanák meg rendszeresen „kereskedelmi percek” miatt. Hasonló a helyzet a rádió esetében is, sőt már az utcán sem mehetünk végig anélkül, hogy ne szólítana meg bennünket egy-egy óriásplakát.

A reklám az Internet üzleti szolgáltatói fórumokon szigorúan tilos, míg a public relations itt is nyugodtan tevékenykedhet. Egy jól megírt sokkal többet használhat, mint egy méregdrága reklám.

 

Hirdetés

Műkörmök - műkörmösök alkotásai
Műkörmös játékok - Nyerj!
Műszempillák - LuXLash
Műköröm képek - műkörmösöktől
Műkörmös alapanyagok Neked
Műkörömépítés - szolgáltató ajánló
Vállalkozási ismeretek - tananyag
Műkörmös ismeretek - tananyag

Körmös Honlapok

Gebeiné Szabó Irén
Makai Éva
Janó Fruzsina
Frömmel Anita
Tóth Réka
Csőszné Szvitek Ildikó
Kovács Zsófia
Farkas Andrea
Műkörmösök további honlapjai
Műkörmös könyvtárak
Műkörmösök képei
Műkörmös termékcsoportok
Műkörmös alapanyagok

Műkörmös honlapok - Műkörmös könyvtárak - Műkörmös képek - Körmös termékcsportok - Nail products - Tartalomjegyzék