Az online PR előnyei a hagyományos PR-rel szemben

Az Internet megjelenése azonban lehetővé teszi, hogy a PR munkatársak közvetlenül a közönséghez szólhassanak.

Az online public relations esetében értelmét vesztik a hagyományos lapzárták. Amint a sajtóközlemény eljut a média munkatársaihoz, nyomban megjelenhet az Interneten. Figyelni kell azonban arra, hogy a sajtó munkatársai egy időben kapják meg a sajtóközleményeket, máskülönben megromolhat az addig kialakított jó viszony.

A public relations olyan eszközökkel tudja elérni a vállalat és a közönség közötti bizalom kialakítását, ápolását, ahogyan a reklám nem. Manapság bombáznak bennünket hirdetésekkel, nem tudunk úgy végignézni egy televízió műsort, hogy ne szakítanák meg rendszeresen „kereskedelmi percek” miatt. Hasonló a helyzet a rádió esetében is, sőt már az utcán sem mehetünk végig anélkül, hogy ne szólítana meg bennünket egy-egy óriásplakát.

A reklám az Internet üzleti szolgáltatói fórumokon szigorúan tilos, míg a public relations itt is nyugodtan tevékenykedhet. Egy jól megírt sokkal többet használhat, mint egy méregdrága reklám.

 

Hirdetés

Műkörmös alapanyagok Neked
Műkörmök - műkörmösök alkotásai
Köröm minták - francia köröm
Manikűr - hagyományos
BB műköröm - BrillBird
Francia köröm - StepbyStep
Vállalkozási ismeretek - tananyag
Műkörmös ismeretek - tananyag

Körmös Honlapok

Uzon Adrien
Márton Edina
Wellness Erika
Sinka Diána
Kelemen Hajnal
Tari Magdolna
Drávai Noémi
Kovács Kitti
Műkörmösök további honlapjai
Műkörmös könyvtárak
Műkörmösök képei
Műkörmös termékcsoportok
Műkörmös alapanyagok

Műkörmös honlapok - Műkörmös könyvtárak - Műkörmös képek - Körmös termékcsportok - Nail products - Tartalomjegyzék