Az online PR előnyei a hagyományos PR-rel szemben

Az Internet megjelenése azonban lehetővé teszi, hogy a PR munkatársak közvetlenül a közönséghez szólhassanak.

Az online public relations esetében értelmét vesztik a hagyományos lapzárták. Amint a sajtóközlemény eljut a média munkatársaihoz, nyomban megjelenhet az Interneten. Figyelni kell azonban arra, hogy a sajtó munkatársai egy időben kapják meg a sajtóközleményeket, máskülönben megromolhat az addig kialakított jó viszony.

A public relations olyan eszközökkel tudja elérni a vállalat és a közönség közötti bizalom kialakítását, ápolását, ahogyan a reklám nem. Manapság bombáznak bennünket hirdetésekkel, nem tudunk úgy végignézni egy televízió műsort, hogy ne szakítanák meg rendszeresen „kereskedelmi percek” miatt. Hasonló a helyzet a rádió esetében is, sőt már az utcán sem mehetünk végig anélkül, hogy ne szólítana meg bennünket egy-egy óriásplakát.

A reklám az Internet üzleti szolgáltatói fórumokon szigorúan tilos, míg a public relations itt is nyugodtan tevékenykedhet. Egy jól megírt sokkal többet használhat, mint egy méregdrága reklám.

 

Hirdetés

Műköröm díszítés - videó ajánló
BB műköröm - BrillBird
Műköröm - a Körmös Portál
Zselés lakk - videók
Műkörmös játékok - Nyerj!
Műkörmös oktatás - képzések
Vállalkozási ismeretek - tananyag
Műkörmös ismeretek - tananyag

Körmös Honlapok

Kajti Szilvia
K. Németh Kata
Gál Melinda
Bakos /Szabó /Erika
MERICS MÓNIKA
Kucsera Ibolya
Farkas Adrienn (TrendySalon)
Lakó-Fövenyessy Zsuzsanna
Műkörmösök további honlapjai
Műkörmös könyvtárak
Műkörmösök képei
Műkörmös termékcsoportok
Műkörmös alapanyagok

Műkörmös honlapok - Műkörmös könyvtárak - Műkörmös képek - Körmös termékcsportok - Nail products - Tartalomjegyzék