• Használja ki a világháló interaktivitásában rejlő lehetőségeket
• Javítsa a vállalat imázsát szolgáltatásainak ismertetésével
• Nyújtson lehetőséget képek letöltésére
• Ne használjon felesleges, az internetezési folyamatot lassító animációt
• Harmonikus, ízléses színvilágával kellemes látványt nyújtson!
Nyelv:
Az Internet amerikai találmány, így természetesnek mondható, hogy a világháló nyelve az angol. A legtöbb vállalatnak van angol nyelvű honlapja, de megtalálható még esetleg a német, francia, olasz, spanyol, a választott nyelvek között csak egy kattintással kell váltani. Bár egyre többen beszélnek idegen nyelveket, a vevők elvárják, hogy saját nyelvükön szólítsák meg őket. Willy Brandt, volt német kancellár mondta egyszer: „Ha el akarok adni valamit Önnek, akkor az Ön nyelvén beszélek, de ha venni akarok valamit, dann müssen Sie Deutsch reden.”
Formai jegyek:
A cég színvilágára jellemző színek használata kívánatos.
Mivel az internet segítségével, több náció is olvashatja a honlapot, érdemes figyelembe venni az egyes országok jellegzetességeit.
A PR-funkciót betöltő honlap célja a vállalati imázs építése, erősítése. Fő célcsoportba soroljuk az újságírókat és az utazóközönséget, míg a kiegészítő célcsoportot a befektetők alkotják. A honlapon feltüntetett témák – vállalati történet, misszió, környezetvédelem, szponzoráció, alkalmazottakkal való kapcsolat – egyértelműen a vállalati weboldal PR-funkciójára utalnak, csakúgy, mint a gondosan szerkesztett sajtóközpont.
Milyen szempontokat vegyen figyelembe a honlap?
Hirdetés
Műkörmös honlapok - Műkörmös könyvtárak - Műkörmös képek - Körmös termékcsportok - Nail products - Tartalomjegyzék