•    Használja ki a világháló interaktivitásában rejlő lehetőségeket
•    Javítsa a vállalat imázsát szolgáltatásainak ismertetésével
•    Nyújtson lehetőséget  képek letöltésére
•    Ne használjon felesleges, az internetezési folyamatot lassító animációt
•    Harmonikus, ízléses színvilágával kellemes látványt nyújtson!

Nyelv:
Az Internet amerikai találmány, így természetesnek mondható, hogy a világháló nyelve az angol. A legtöbb vállalatnak van angol nyelvű honlapja, de megtalálható még esetleg a német, francia, olasz, spanyol, a választott nyelvek között csak egy kattintással kell váltani. Bár egyre többen beszélnek idegen nyelveket, a vevők elvárják, hogy saját nyelvükön szólítsák meg őket. Willy Brandt, volt német kancellár mondta egyszer: „Ha el akarok adni valamit Önnek, akkor az Ön nyelvén beszélek, de ha venni akarok valamit, dann müssen Sie Deutsch reden.” 


Formai jegyek:

A cég színvilágára jellemző színek használata kívánatos. 
Mivel az internet segítségével, több náció is olvashatja a honlapot, érdemes figyelembe venni az egyes országok jellegzetességeit.

A PR-funkciót betöltő honlap célja a vállalati imázs építése, erősítése. Fő célcsoportba soroljuk az újságírókat és az utazóközönséget, míg a kiegészítő célcsoportot a befektetők alkotják. A honlapon feltüntetett témák – vállalati történet, misszió, környezetvédelem, szponzoráció, alkalmazottakkal való kapcsolat – egyértelműen a vállalati weboldal PR-funkciójára utalnak, csakúgy, mint a gondosan szerkesztett sajtóközpont.

Körmös Honlapok

Barti Viktória
Gáva Rózsa
Kónya Katalin
Burai Anita
Farkas Katalin
Czakó Gabriella
Jurácsikné Ági
Herold Martina
Műkörmösök további honlapjai
Műkörmös könyvtárak
Műkörmösök képei
Műkörmös termékcsoportok
Műkörmös alapanyagok

Hirdetés

Műkörmös honlapok - Műkörmös könyvtárak - Műkörmös képek - Körmös termékcsportok - Nail products - Tartalomjegyzék