•    a cég neve
•    a cég logója
•    küldetés meghatározás – vállalati misszió
•    információk és termékek címszavai, ahonnan csatolás vezet az adott termékhez
•    árengedmények
•    újdonságok
•    az elnök üzenete – bemutatja a vállalat igazi arculatát és személyesebbé, közvetlenebbé teszi a kapcsolatot
•    sajtóközlemények
•    értékesítési anyagok
•    katalógusok
•    regisztrációs űrlap – ez a kapcsolat kiépítését szolgálja, de minél kevesebb adatot kell kérni
•    vásárlói vélemények
•    állásajánlatok
•    csatolások más web-helyekhez
•    jutalom- és kedvezményszelvények
•    szórakoztató lehetőségek: játék, keresztrejtvény, viccek
•    „a nap tippje”
•    térkép – megmutatja, hogy hol található a vállalat, segít a tájékozódásban
•    a legutóbbi frissítés kelte – így az érdeklődő tudni fogja, hogy történt-e valami változás előző látogatása óta
•    copyright adatok – a szerzői jog védelméhez elengedhetetlen

Természetesen a tartalom megtervezése mellett gondot kell fordítani a formai megjelenésre is. Az oldalak színvilága meg kell, hogy egyezzen a nyomtatott eszközökön használt színekkel, formákkal, hiszen az arculatnak egységesnek kell lennie. Nem szabad túlzásba esni a színeket illetően, mert egy agyonszínezett képernyő túl élénknek, vibrálónak hathat. A betűtípus legyen könnyedén olvasható, és nem tanácsos sok nagybetűt használni, mert olvasáskor túl agresszívnak hathat.

 

Körmös Honlapok

Brauswetterné Nagy Rita
Borbély Zsófia
Klinkó Anett
Ángyás Orsolya
Enikő
Tóth Franciska
Szabó Károly J.
Boda Rita
Műkörmösök további honlapjai
Műkörmös könyvtárak
Műkörmösök képei
Műkörmös termékcsoportok
Műkörmös alapanyagok

Hirdetés

Műkörmös honlapok - Műkörmös könyvtárak - Műkörmös képek - Körmös termékcsportok - Nail products - Tartalomjegyzék