•    a cég neve
•    a cég logója
•    küldetés meghatározás – vállalati misszió
•    információk és termékek címszavai, ahonnan csatolás vezet az adott termékhez
•    árengedmények
•    újdonságok
•    az elnök üzenete – bemutatja a vállalat igazi arculatát és személyesebbé, közvetlenebbé teszi a kapcsolatot
•    sajtóközlemények
•    értékesítési anyagok
•    katalógusok
•    regisztrációs űrlap – ez a kapcsolat kiépítését szolgálja, de minél kevesebb adatot kell kérni
•    vásárlói vélemények
•    állásajánlatok
•    csatolások más web-helyekhez
•    jutalom- és kedvezményszelvények
•    szórakoztató lehetőségek: játék, keresztrejtvény, viccek
•    „a nap tippje”
•    térkép – megmutatja, hogy hol található a vállalat, segít a tájékozódásban
•    a legutóbbi frissítés kelte – így az érdeklődő tudni fogja, hogy történt-e valami változás előző látogatása óta
•    copyright adatok – a szerzői jog védelméhez elengedhetetlen

Természetesen a tartalom megtervezése mellett gondot kell fordítani a formai megjelenésre is. Az oldalak színvilága meg kell, hogy egyezzen a nyomtatott eszközökön használt színekkel, formákkal, hiszen az arculatnak egységesnek kell lennie. Nem szabad túlzásba esni a színeket illetően, mert egy agyonszínezett képernyő túl élénknek, vibrálónak hathat. A betűtípus legyen könnyedén olvasható, és nem tanácsos sok nagybetűt használni, mert olvasáskor túl agresszívnak hathat.

 

Körmös Honlapok

Kovácsné Korponai Csilla
Enikő
Nagyné Gizus
Koncsik-Király Mária
Bárány Tünde
Németh Gyöngyi
Hlatky Ágnes
Farkas Eliza
Műkörmösök további honlapjai
Műkörmös könyvtárak
Műkörmösök képei
Műkörmös termékcsoportok
Műkörmös alapanyagok

Hirdetés

Műkörmös honlapok - Műkörmös könyvtárak - Műkörmös képek - Körmös termékcsportok - Nail products - Tartalomjegyzék